De watervallen van Foz do Iguaçu - Reisverslag uit Foz do Iguaçu, Brazilië van Corien, Jos en Paul - WaarBenJij.nu De watervallen van Foz do Iguaçu - Reisverslag uit Foz do Iguaçu, Brazilië van Corien, Jos en Paul - WaarBenJij.nu

De watervallen van Foz do Iguaçu

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Corien, Jos en Paul

23 Januari 2010 | Brazilië, Foz do Iguaçu

Na een goede nachtrust worden we opgehaald om naar de braziliaanse kant van de watervallen te worden gebracht. Na de grensformaliteiten gaan we onder begeleiding van een gids het park in en wordt ons opgedragen om stipt op tijd weer bij de bus te zijn na 1 uur en een kwartier (????). Het hotel waar we naar toe gaan ligt echter vlak bij het park, dus we spreken af op eigen gelegenheid na de wandeling naar ons hotel te gaan.
Het pad langs de watervallen is slechts 1200 lang en geeft een mooi overzicht, maar van een grotere afstand. We zie niet veel dieren hoewel er puma, ocelot, tapir, etc voorkomt. Op sommige punten kunnen we wel dicht bij de watervallen komen en we laten ons weer lekker natspetteren. We eten een hamburger waarbij we de neusberen op afstand moeten houden die in grote getalen op het terras rondscharrelen.
We nemen de bus naar de ingang van het park en lopen verder naar het hotel, wat super de luxe resort met zwembad blijkt te zijn. We nemen een duik en proosten op het einde van de vakantie met een frisse cocktail, want morgen om 12.00 is het feest voorbij en beginnen we de lange reis naar huis.

• 23 Januari 2010 - 23:16

Henriëtte:

Hoi Corien, Jos en Paul, ongelofelijk wat jullie allemaal gezien hebben!
    Daar zullen we nog heel veel van horen.
    'n Heel goeie reis terug en hopelijk snel tot ziens! Liefs van Rob en Jet

• 24 Januari 2010 - 00:17

Wim K:

Neem nog maar een lekkere cocktail,morgen n het vliegtuig kunnen jullie uitrusten. Tot maandagmorgen in Düsseldorf,
    Liefs, Wim

• 24 Januari 2010 - 07:34

Heleen & Robert:

Hoi, lieve Jos, Corien en Paul,

Heel veel dank voor jullie prachtige reisverslagen met fantastische foto's!!

Wij hebben, lui in onze stoel gehangen, meegenoten van jullie enerverende reis. We zullen het zeer zeker nog vaak over hebben!!

Inmiddels zijn jullie nog onderweg, als ik het goed heb.

Wij wensen jullie een welbehouden thuiskomst!!

Veel liefs van Heleen en Robert.

• 24 Januari 2010 - 07:59

Robert:

P.S. 1
    Jos,
    Speciaal van mij een dikke zoen!! R.v.C.

P.S. 2
    Kisses from Graham, Le Luc.

• 24 Januari 2010 - 09:22

Coen En Marian:

Hoi Paul Jos en Corien, wij hebben hier toch een beetje mee kunnen genieten van jullie mooie reis dankzij de mooie verslagen en de wel bijzonder mooie foto's. Wij wensen jullie een behouden thuiskomst en een goede reis. Tot gauw want wij willen natuurlijk graag de verhalen horen. groetjes Coen en Marian

• 24 Januari 2010 - 12:32

Winston En Karin:

Hallo Corien, Jos en Paul,
    Zolang naar deze reis uitgekeken en het lijkt zo snel voorbij te zijn. Wij hebben volop genoten van de verhalen en de prachtige foto's. Een hele goede terugreis en tot ziens! We zijn heel erg benieuwd naar de verhalen en foto's!

• 24 Januari 2010 - 14:16

Rik En Rina:

Hoi jos, corien en paul, mogen wij jullie bedanken voor alle mooie verhalen en foto's.
    Wij zien jullie thuis weer. Goede reis naar huis en tot horens.
    Liefs en dikke kussen rik en rina.

• 24 Januari 2010 - 18:41

Bertine:

Hoi Jos, Corien en Paul,

Geweldig mooie verhalen weer en indrukwekkende foto's. Ben reuze benieuwd naar het hele reisverslag. Goede reis en voor morgen: welkom thuis.
    Jos hoop je snel te zien!

Liefs,
    Bertine

• 24 Januari 2010 - 18:48

Marianne S:

Hallo Corien, Jos en Paul

Prachtig die watervallen.
    Een goede reis terug en welkom thuis.

groet,

Zoenen van ons beidjes!!

Heleen en Robert.

• 11 Februari 2010 - 18:41

Trees M.:

Wat een schitterende reis hebben jullie gemaakt en wat een mooie foto's! Ik wens jullie veel nageniet-pret!
    warme groet speciaal voor Jos van Trees