Nog 2 nachtjes ... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Corien, Jos en Paul - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes ... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Corien, Jos en Paul - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes ...

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Corien, Jos en Paul

02 September 2015 | Nederland, Eindhoven

Vanavond de rugzak ingepakt en de boodschappenlijst afgewerkt.
Jos en Corien hebben Diamox aangeschaft om de kans op hoogteziekte te verminderen. Zette mij ook even aan het denken..
Nog een horror verhaal over de kou op de zoutvlakte (nog maar een extra fleece mee). Morgen hopelijk de bevestiging dat we op 20 september naar LaPaz kunnen vliegen, want anders verliezen we een dag omdat er geen bussen mogen rijden vanwege een recent uitgeschreven referendum op die datum.
Nadenken over de zaken die ik nog voor het thuisfront in orde moet maken; al die techniek die we in huis hebben...
En morgenochtend vroeg online inchecken :-)

• 06 September 2015 - 09:51

Heleen:

Hoi Paul, Corien en Jos,

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad. Wat spannend allemaal. We wensen jullie heel veel plezier. Tot blogs. Robert en Heleen

• 07 September 2015 - 20:20

Lenn, Paul En Bea:

Dag reizigers,

We hoorden van Jan dat jullie goed aangekomen zijn op jullie eerste bestemming!
    Goede eerste ervaring daar?
    We wachten jullie eerste reisverslag met nieuwsgierigheid af.

Lieve groet voor jullie van,
    Lenn Paul Bea

Corien, Jos en Paul

We maken met z'n drieen(Jos, Corien en Paul) een rondreis door Peru. We beginnen in Lima en reizen via Huaraz, Arequipa, zoutvlaktes, woestijnen en canyons naar Machu Pichu We komen in de LaPaz, hoogstgelegen hoofdstad ter wereld en in de Heilige Vallei van de Inca's. We zwemmen in warmwaterbronnen en bibberen van de kou op de zoutvlakte.

Actief sinds 19 April 2009