dag 3 en 4 BA - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Corien, Jos en Paul - WaarBenJij.nu dag 3 en 4 BA - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Corien, Jos en Paul - WaarBenJij.nu

dag 3 en 4 BA

Door: Corien

Blijf op de hoogte en volg Corien, Jos en Paul

03 Januari 2010 | Argentinië, Buenos Aires

De derde dag zijn we in BA naar een begraafplaats geweest in de wijk Recoletta, erg indrukwekkend met al die graftombes.Een mooie kerk bezocht en op een terras gezeten met daarnaast een erg mooie boom met een spanwijdte van wel 50 m. Daarna zijn we met de bus naar het Evita museum, maar helaas dit was gesloten, ook de parken waren dicht. Daardoor kwamen we wel op de plek waar de auto´s van Dakar stonden opgesteld. Leuk om te zien. Daarna op zoek naar de Japanse tuin maar helaas niet gevonden.Dan maar een pilsje drinken. S'avonds hebben we oud en nieuw in een restaurant gevierd, om twaalf uur de straat op om naar het vuurwerk te kijken. Om half twee naar bed.
De volgende dag hebben we in de open touristenbus rond gereden om alles nog eens te beijken vanuit deze bus.
We reden langs het publiek van de 1e dag van dakar en werden door heeeeel veel mensen ook toegejuichd, leuk om dat mee te maken. Daarna een stukje langs de route van de dakar race opgelopen en veel motoren zien vertrekken. Nog een plein bezocht met het congresgebouw, er stond ook een beeld van Rodin "de denker" Nog even een kerk (Piedad) bezocht, wederom erg mooi en na een Brazilaanse maaltijd om 11 uur naar bed.

• 03 Januari 2010 - 13:58

Tom:

Wat een mooie foto's en lekker zonnetje! De beste wensen voor 2010,
    Groetjes, Tom

• 03 Januari 2010 - 15:56

Heleen En Robert:

Hoi Jelui, Zijn jullie al in Puerto Madryn gearriveerd ? Wanneer begint de grote wandeltocht ? We kijken met spanning uit naar het volgende verslag + die mooie foto's die jullie maken. Liefs, Heleen & Robert

• 03 Januari 2010 - 17:48

Riny:

Allereerst nog de beste wensen voor 2010. Wat 'n mooie boom! Ook 'n mooie kerk.Dit is wel wat anders dan die "kapelletjes"in Zuid-Limburg.'N paddepoel kom je denk ik niet tegen!!

Groetjes, Riny

• 05 Januari 2010 - 20:08

Lenn, Paul En Bea:

ook dit ziet er prachtig uit, in die grote stad zal veel te zien zijn.
    Samen met Jan zojuist op de werelbol van Lenn gekeken waar BA ligt. We hebben in Suriname noorderlijk deel van zuid-Amerika bewonderd, jullie straks het meest zuidelijk deel.

liefs Lenn, Paul en Bea

• 08 Januari 2010 - 15:52

Hedwig Geert Bakker:

Een gezellig reisverslag
    met prachtige plaatjes.Ja, dat moet echt genieten zijn.Benieuwd naar het vervolg van jullie reis.
    Corien, Jos en Paul, de groetjes uit het verre Enschede.

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Varen tussen de ijsschotsen

14 Januari 2010

Trekking Torres del Paine
Corien, Jos en Paul

We maken met z'n drieen(Jos, Corien en Paul) een rondreis door Peru. We beginnen in Lima en reizen via Huaraz, Arequipa, zoutvlaktes, woestijnen en canyons naar Machu Pichu We komen in de LaPaz, hoogstgelegen hoofdstad ter wereld en in de Heilige Vallei van de Inca's. We zwemmen in warmwaterbronnen en bibberen van de kou op de zoutvlakte.

Actief sinds 19 April 2009