Rondreis Peru, Chili, Bolivia - Reisverslagen van Corien, Jos en Paul - WaarBenJij.nu Rondreis Peru, Chili, Bolivia - Reisverslagen van Corien, Jos en Paul - WaarBenJij.nu

Rondreis Peru, Chili, Bolivia

Op reis door de Andes wandelend in Huaraz, varend op het Titicaca meer, jeep-safari op de zoutvlakte en genietend van van het wereldwonder Machu Pichu.
We dompelen ons onder in steden als Lima en de hoogst gelegen hoofdstad van de wereld La Paz

30 September 2015

Cusco en Machu Picchu

26 September 2015

Titicacameer op 3820 meter

23 September 2015

La Paz, de hoogst gelegen hoofdstad ter wereld

22 September 2015

Zoutvlakte van Uyuni
Corien, Jos en Paul

We maken met z'n drieen(Jos, Corien en Paul) een rondreis door Peru. We beginnen in Lima en reizen via Huaraz, Arequipa, zoutvlaktes, woestijnen en canyons naar Machu Pichu We komen in de LaPaz, hoogstgelegen hoofdstad ter wereld en in de Heilige Vallei van de Inca's. We zwemmen in warmwaterbronnen en bibberen van de kou op de zoutvlakte.